Inte så pjåkig lill-lördag

Trots stormen ute så kan jag inte låta bli att vara överlycklig över vädret idag. Äntligen har solen hittat tillbaka och den snön som la sig i början på veckan är borta. Slutade skolan 10.30 idag, åt lunch med Hannah och gick sen på affären för att köpa fika till morgondagens nationella.... 

Kom hem, bytte om till träningskläder och gick ut för en promenad. Det slutade med att jag bytte ut den lugna promenaden mot en powerwalk och jag gick längre än jag planerat. Är ju som bekant jävligt dålig på det här med cardio, så kände inte att jag ville slösa bort en timme nu när jag faktiskt fick ut mig själv. Som sagt så blåste det sjukt mycket, och under sista kilometern så kändes det att ryggen höll på att ge upp. Men avslutade min timme iallafall och jag är jävligt nöjd. Hoppas att jag inte kört slut på ryggen för idag bara, för i eftermiddag vankas det några timmars jobb. Det återstår att se!

Haha ja ni ser ju... Blåste så mycket att det t.o.m. var svårt att hålla ögonen öppna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0