Som jag längtat

Ååååh nu är det ÄNTLIGEN påsklov. Under sportlovet så blev det ju varken sport eller lov eftersom att jag stenpluggade inför körkortet, så det här är verkligen efterlängtat. Visserligen har jag en hel del plugg nu också men någon ledig dag kommer jag åtminstone få.
 
Slutade egentligen klockan 12 idag men jag stannade kvar och kollade på en konsert till halv 2, då jag sen sprang på en lärare som frågade om jag ville hjälpa honom i tryckeriet. Otroligt roligt när man får en sån förfrågan och det förtroendet tycker jag så självklart ville jag hjälpa till, så där stannade vi till klockan 4.
 
Åkte hem, bytte om och tryckte i mig ett snabbt mellanmål och skyndade till gymmet 4 timmar försent, haha. Det gick iallafall skitbra och hela dagen har jag varit på ett sånt toppenhumör, weeeyhoo!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0