The race is on

Vid 3 åkte jag till gymmet. Hade ingen speciell muskelgrupp för idag så jag körde ett extra ryggpass eftersom att muskliga ryggar är så jäkla snyggt. Körde inte mitt vanliga program utan jag lekte runt lite bara, med marklyft, lats, hantelrodd och ryggresningar med viktplatta. Gjorde 8-10 repitioner med den vikt jag brukar ha, och sen la jag bara på mer och mer, tills jag bara kunde göra 1-2 reps med den vikten. Var lite roligt att se hur stark man är om man inte behöver göra 3 x 10. 

Jag avslutade med 6,7 km på crosstrainern på 30 minuter, svettiiigtt. Mådde riktigt illa efteråt, det kändes att jag hade tagit slut på alla krafter. Bra pass dock!
 
Haha försökte ta bild på en asstor ådra som dök upp som gick från axeln och ner mot armvecket, men såklart så är det så svårt att få en bild som gör verkligheten rättvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0