Tuffaste på länge

 


Åkte ner till gymmet runt 3, ben/axlar idag. Asså seriöst, nog för att det alltid är jävligt tuffa pass, men idag tog det nog priset. Efter jag hade kört klart ben så skakade hela kroppen, helt slutpumpad på all energi. Jag var tvungen att ta ett break, äta en banan och bara andas innan jag gav mig på axlarna. Trots vilan så var jag inte i toppform ändå och det blev en väldigt jobbig avslutning. Tänk vad olika det kan vara från dag till dag..
 
Det enda positiva med det här passet var att mina nya thigts som jag invigde idag är så jävla sköna.
Skulle kunna bo i dom!

Kommentarer
Postat av: Cissi Sundberg

Vart har du köpt dem?? Letar snygga nike-tights men hittar inga jag gillar riktigt!!

2014-04-09 @ 16:38:38
Postat av: Cissi Sundberg

Kanske inte är Nike? Tyckte det stod "just do it" på benet men tittade igen och det står nog inte det ändå? :)

2014-04-09 @ 16:39:40
Postat av: Cissi Sundberg

Aja vill ändå veta vart du köpt dem :D

2014-04-09 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0