Två måsten i träningslistan

Idag har varit en väldigt bra dag. Sol, glad och energifull. Gymmade efter skolan och sen åkte jag hem och påbörjade projekt Städa Läggan. Inte det lättaste i det skick den var.. Men nu ska varenda kvadratmeter vara dammfri igen. 

Det gick iallafall jättebra att träna idag. Tråkigaste passet på hela veckan sparar Jossi smart som hon är till sist.... Det var dock bara jag och en kille där, det var bra musik och ja, jag tog mig igenom det. Ni vet en del låtar som man bara får en sån styrkekick av, och man kan göra en eller två reps till bara pga den?
Jag tänkte visa två av mina senaste favoriter, som bara är ett måste i spellistan!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0