Godaste kvällsfikat

Blev en rätt dålig middag idag, bara grönsaker. Blev självklart hungrig nästan på en gång så har nyss gjort iordning ett gott kvällsfika. Bredde två hårdbrödmackor och hade även en burk vaniljkvarg i kylen som jag toppade med lite blåbär. Smakade ju Lindahls naturella kvarg för några dagar sen, och nu premiärsmakade jag vaniljen, och OH MY GOD. Var typ det godaste jag någonsin har ätit!!! Dock är den ju inte lika nyttig som den naturella, men jag kommer definitivt köpa den igen när jag vill unna mig något lite mer. 
 
Hade även ett jäkligt grymt arm-pass med Elin idag. Asbra tryck och armarna skakade som löv efteråt. Både hon och jag såg några ådror poppa upp efter passet, inte så kul dock eftersom att jag inte ens tycker det är snyggt. Men antar att jag ska vara glad ändå eftersom att det är ett bevis på resultat! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0