De dagliga kalorierna

Idag har kameran verkligen fått följa med mig överallt. Vad man får i sig varierar ju från dag till dag, om jag tränar eller inte, vilken lunch det är i skolan osv, men jag tänkte iallafall visa er hur varje måltid under en dag kan se ut för mig. Utöver detta har jag druckit ungefär 2 liter vatten. :)


FRUKOST: Naturell lättyoghurt med müsli, löskokt ägg och ett stort glas vatten.


LUNCH: Köttsoppa, två mjukmackor med pålägg (den ena är delad på mitten för att inte förvirra) och ett glas mjölk.


MELLANMÅL 1: En proteinbar och en banan. Nog för att jag tycker om soppa, men det är inte den bästa lunchen när man ska träna. Eftersom att jag idag, liksom de flesta dagar, tränade direkt efter skolan så blev det ett större mellanmål som pre workout innan gymmet trots att jag nyss ätit lunch. 


MELLANMÅL 2: Proteinshake direkt efter passet. 


MIDDAG: Fullkornsspaghetti med köttfärssås, sallad, en klick keso och ett glas mjölk. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0