En bättre måndag

Måndagar brukar ju vara sega, trötta och tråkiga - men inte den här. Jag kände mig utvilad när jag vaknade imorse trots att det alltid är lite svårt att somna på söndagkvällarna, och det var världens bästa lunch (läs raggmunk!!) i skolan. 


Det har även gått en vecka nu sedan jag blev rekommenderad att vila foten, så idag kände jag att det var dags att testa den igen, så jag värmde upp lite på crosstrainern innan jag och elin körde igång ett axel-benpass, och det gick SUPER! Så kul att ge benen en omgång igen, och dessutom med min bästa gymbuddy! Nu hoppas jag verkligen att det håller i sig, men kanske ska ta det lite lugnare än sist ändå dock och inse att jag inte är någon elittränare, hehe... 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0