En lååååång lördag

Fyfan, äntligen förberedelsetestet klart!! Suttit i skolan idag alltså och gjort 4 x 55 min långa test. Trots att det var jäkligt tufft och tråkigt och tröligt så var det ändå värt det såhär i efterhand. Det var mycket information man fick reda på idag som man kan behöva veta under det riktiga provet, så det känns skönt att man offrade en sovmorgon för det här!
 
Jag och Linnea åkte ner på stan sedan och satt oss och häckade i waynes (mycket) sköna soffor och tog en varsin fika. Kvällen kommer fortsätta i samma spår med god mat nu och hemmakvällgodis senare, så länge jag kan hålla mig vaken åtminstone. Opps, blev det ätardag idag? YES. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0