Börjar om på ny kula

Hej!

Nästan för bra för att vara sant hehe, ska Jossi börja blogga igen? Tja, vi får väl se hur länge det håller den här gången. Jag fick iallafall en kommentar från en anonym som löd som följande:
"Du borde börja blogga igen! Eller typ starta en ny blogg och göra en fräsch start, lämna den gamla bakom dig och hitta till något nytt och bra som du förtjänar, saknar bilderna/läsningen/bloggen!"
Jag kan inte riktigt förklara varför men jag blev så glad. På riktigt glad. Det var det bästa förslag jag hört på länge, det där med att lämna det gamla bakom mig är något jag måste bli bättre på. Jag ska inte ljuga, de senaste två månaderna har varit ett rent helvete, och det är en händelse som jag fortfarande bearbetar steg för steg varje dag. Så varför inte då? Att skapa en ny blogg kanske kan vara mitt sätt att skapa ett nytt liv? 

Någon sa en gång till mig att man ska blogga om sådant som man vill läsa om själv, så det är precis vad jag tänker göra. När jag läser bloggar är jag ute efter personlighet och liv. Jag vill läsa om hur folk lever sina liv, så i mitt fall lär det dock bli ganska enformigt - träning, skola, och mat. En personlig blogg där jag berättar om min resa igenom hälsans värld kanske inte är så tokigt ändå, det kanske till och med kan ge mig en extra sporre? 

Dock har jag väldigt svårt att förstå mig på de bloggare som får till 5-6 inlägg om dagen. No way att jag ställer klockan 30 min tidigare för att jag ska hinna fota min frukost och blogga på morgonen! 
Mitt liv är ju trots allt rätt proppfullt ändå nu. Detta får isåfall bli en läsainnanmanläggersigpåkvällen-blogg. Får väl försöka fixa till några tidsinställda inlägg kanske, men hur gör man då då? Lägger upp frukosten från gårdagen? Haha.
 
Hur detta kommer gå är det ju knappast någon som kan svara på. Men det man inte vet får man ta reda på, eller hur? Välkommen till min nya blogg! :) /Josefine, fd. sumpen.

Kommentarer
Postat av: Gecka

Äntligen!!!

2014-01-27 @ 20:25:16
Postat av: Anonym

Härligt! Glad att min kommentar hade en liten inverkan på dig, ser fram emot att få en lite större bild av dig än den bild man får av dig av de få ögonblicken man ser dig under skoltid, Kramis

2014-01-27 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0