En paus från livet

Ni vet den här känslan när pressen bara ökar och ökar och man bara väntar på att det där lilla extra ska komma för att det ska bli för mycket? Idag svämmade det över för mig. Eftermiddagen slutade inte alls som jag tycker att den borde ha gjort, jag nådde alltså inte upp till kraven jag har på mig själv. Till råga på allt så kollade jag upp foten idag, och fick beskedet att jag förmodligen har en inflammation i fotens undersida. Fick rådet att vila från träningen vilket är precis vad jag inte behöver nu. Lydde hennes råd åtminstone för idag och vandrade hem med träningsväskan igen, så får vi se hur det känns imorgon.
 
Stänger ner fabriken för idag och tillbringar istället kvällen i soffan med lite middag, choklad och senaste avsnittet av Paradise Hotel. Jag kanske helt enkelt behöver den här schemabrytande kvällen för mig själv. Ha det bra så länge, imorgon tar vi nya tag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0