If you're tired of starting over, stop giving up

Begav mig ut i snöstormen mot gymmet tidigare, idag var det dags för ryggen och brösten att svettas lite. Satt mig sedan och skrev ett nytt träningsupplägg eftersom att det gamla var fullt. Detta är något som jag verkligen är hjälpt av, jag skulle aldrig komma ihåg i huvudet hur mycket vikter jag ska lägga på annars. Det är även roligt att se också, hur mycket man har ökat genom veckorna. Det kan vara lätt att bli blind och osäker på sig själv eftersom att resultaten kommer så sakta, men här ser man att man faktiskt har blivit några kilo starkare!
 
Jag använder bara lösa blad, men det finns även riktiga böcker att köpa. Funderar på om jag ska lägga till en sån under nästa beställning från fitnessguru! Länk hittar ni här ←


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0