Just get your ass back home

Hemkommen från gymmet. Blev tydligen ett körtillsduspyr-pass idag.. Inte bokstavligen riktigt men illamåendet nådde halsen och på det så började vänsterfoten paja nästan på en gång. Har verkligen inte tid för någon skada nu. Nästan 14 km på crosstrainern på 60 min blev resultatet av dagens pass. Det har blivit lite av en standard när jag har mina cardiodagar. Ändå så var det så otroligt jävla jobbigt idag, men kom ju trots allt 1 km längre än vad jag brukar göra på samma tid så.. Alltid samma sköna känsla efteråt dock. 

Det är så sjukt hur maten påverkar hur resten av dagen ska bli, speciellt gympassen. Lunchen idag bestod av 3 potatisbullar, en stor klick keso och lite broccoli/blomkålsblandning. Hade det varit pasta med köttfärsås hade det garanterat gått betydligt bättre. Förstår ju faktiskt de personer som tar med matlåda till skolan. 
 

Tips:
En timme på samma maskin är, iallafall enligt mig, jävligt drygt i längden och man gör inget annat än att kolla på klockan. Jag brukar ha med mig en handduk för att torka av svetten med under passet, och insåg för några dagar sedan att om man lägger över handduken över klockan, så kollar man inte lika ofta och det känns faktiskt inte lika länge. Testa!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0