Morgonstund har guld i mun ♡

Jag älskar mitt nya schema. Förut så var måndagmornarna pain in the ass, började klockan 8.05 med världens tråkigaste lektion, men nu är dem helt underbara. Första lektionen börjar klockan 10, sen är det en liten lunchrast innan vi går på sista lektionen. Hur underbart?

Så istället för en stressfrukost kan jag kliva upp i lugn och ro, koka lite gröt eller hälla upp en tallrik med flingor och ladda upp inför veckan. Helt fantastiskt om ni frågar mig. Och just det, sen när blev jag en frukostmänniska? Alltid haft svårt för att äta på mornarna, men nu längtar jag bara. Skulle kunna äta frukost hela dagen! Det är väl det där jävla gymmet som har gjort mig väldigt matglad. ;)
 
Fick hem ett paket i fredags, alltid lika roligt när man ser att det är från fitnessguru. Ska bli spännande att få testa one heat äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0