Enkel middag

"Vad ska jag äta idag?" Det är väl den eviga frågan ungefär varenda dag. Jag försöker alltid tänka så enkelt som möjligt när jag lagar mat. Att äta nyttigt behöver inte vara svårt eller jobbigt, snarare tvärtom. Så kom ihåg det: Krångla inte till det.

Idag åt jag hamburgare, sallad och keso. Fick ett tips av min syster för att göra salladen lite roligare, genom att ringla lite olivolja med smak av basilika över. Så jag köpte en flaska idag och testade, och det var gudomligt! Det är dessa små saker som gör allt mycket godare. :)

 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi Sundberg

Ååå du testade oljan alltså! :D Visst blev det superdupergott?!?!?! :D

2014-03-27 @ 13:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0