Första kliasönder-dagen

Den här veckan har varken innehållit sport eller lov, har jobbat och pluggat varje dag från morgon till kl 18 varenda dag. Igår drog jag till gymmet igen efter världens fettovecka iallafall, och gjorde samma sak imorse igen. Jäkligt tufft att komma igång igen, man tappar så mycket så fort.. Skönt att komma igång iallafall nu när jag är någorlunda frisk. 

Gick hem igen och fixade iordning lite lunch. Bortsett från blåsten så var det riktigt underbart väder idag också, har dock nån slags hatkärlek till våren eftersom att jag har pollenallergi. Den mascara-fria perioden börjar väl typ... nu. Nyss varit ute och babblat en massa med Emil, så har precis kommit in och dragit av mig jeansen så nu ska jag lägga mig under täcket och värma mig, och förhoppningsvis somna på en gång. En helt okej lördag helt enkelt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0