Hudik gör de igen

Igårnatt gick jag och ett jävla skönt gäng på hogges. Hade en perfekt förfest och sen bara fortsatte det. Tappade dock bort alla som vanligt så jag spenderade väl ungefär en timme med att leta rätt på någon, haha.. Var sinnessjukt mycket folk och det var faktiskt en väldigt rolig kväll. Avslutningen blev väl inte direkt som planerad och ställde till lite kaos i huvet, eller så var det kanske tequilan he-he.

I vilket fall som helst så kände det som att jag hade fått en och annan smäll i huvudet när jag vaknade, så jag försökte få i mig lite frukost och la mig i soffan och kollade på Frost. Nu har jag snott en av ciccis powerking som hon lämnade kvar och läre börja skrubba golvet och plocka ihop allting - nackdelen med att ha förfester....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0