Tröttöga

Fattar inte vad det är för fel. Är så otroligt trött hela tiden. Idag har jag redan hållit på att somna ett dussin gånger. Åt iallafall lunch efter skolan och gick till gymmet trots att jag inte hade någon speciell muskelgrupp för idag. Passade på att sätta ihop ett extra ryggpass bara för att jag någongång ska kunna nå fram till ett av mina mål, det är såååå långt kvar. Körde dropset på både chins och latsen, gick dock helt okej ändå. 

Planerade att passa på att köra cardio också trots att det är så äckligt tråkigt. Men tänkte att det ändå är skönare att vara utomhus än på en svettig crosstrainer så jag åkte hem från gymmet. Ska bara slänga in en tvätt i maskinen innan jag ger mig ut på en PW...  Vill. Inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0